Hvordan går I fra passivt tilfredse kunder til ambassadører, som hjælper jer med at få nye kunder? Få svaret her.
Cases
Læs vores cases og interviews med kunder, som har vækstet gennem fokus på kunde- eller medarbejderloyalitet.
NPS og eNPS er uundværlige redskaber til at få loyale medarbejdere og kunder, mener ledelsen i Kjær & Sommerfeldt.
Aida vækstede deres NPS score med mere end 300% på få år og blev Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed.
Unit IT er blevet kåret som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2020. Sejren er meget velfortjent!
Hvad gør Dinero for at holde fokus på målgruppen, give kundeservice i verdensklasse og samtidig formå at have så glade medarbejdere?
Virksomheden Irma har vundet hovedprisen som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed (DMAV) 2018.
Læs om en mindre virksomhed, Cad & The Dandy’s, vækst med Net Promotoer Score.
Timelogs vision er at nå deres personlige, projekt- og forretningsmål uden at miste overblikket vha. NPS.
Ambassadøreffekten er en af de vigtigste principper for BRFKREDIT.
Opdag hemmelighederne bag Profil Rejsers succes med kundeoplevelser og Net Promoter Score.
Eurofins er et globalt netværk af laboratorier. Vi har over 400 laboratorier og 35.000 medarbejdere i over 40 lande.
Tre ud af fire divisioner i HedeDanmark bruger Net Promoter Score til at måle tilfredsheden.