Cases

Læs vores cases og interviews med kunder, som har vækstet gennem fokus på kunde- eller medarbejderloyalitet.

Eurofins-Case-Net-Promoter-Score-NPS-som-en-vej-til-okonomisk-baeredygtig-vaekst

Hvordan går I fra passivt tilfredse kunder til ambassadører, som hjælper jer med at få nye kunder? Få svaret her.

Kjær & Sommerfeldt

NPS og eNPS er uundværlige redskaber til at få loyale medarbejdere og kunder, mener ledelsen i Kjær & Sommerfeldt.

Kundeloyalitet

Aida vækstede deres NPS score med mere end 300% på få år og blev Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed.

Unit IT DMAV 2020

Unit IT er blevet kåret som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2020. Sejren er meget velfortjent!

Dinero DMAV 2019

Hvad gør Dinero for at holde fokus på målgruppen, give kundeservice i verdensklasse og samtidig formå at have så glade medarbejdere?

Irma - Ledelse med mennesket i centrum

Virksomheden Irma har vundet hovedprisen som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed (DMAV) 2018.

Cad & The Dandy

Læs om en mindre virksomhed, Cad & The Dandy’s, vækst med Net Promotoer Score.

Timelog

Timelogs vision er at nå deres personlige, projekt- og forretningsmål uden at miste overblikket vha. NPS.

BRFkredit

Ambassadøreffekten er en af de vigtigste principper for BRFKREDIT.

Profil Rejser

Opdag hemmelighederne bag Profil Rejsers succes med kundeoplevelser og Net Promoter Score.

Eurofins

Eurofins er et globalt netværk af laboratorier. Vi har over 400 laboratorier og 35.000 medarbejdere i over 40 lande.

HedeDanmark

Tre ud af fire divisioner i HedeDanmark bruger Net Promoter Score til at måle tilfredsheden.