Relationwise

Kunde-login

Kundeloyalitet

Målet er at skabe loyale kunder! Loyalitet er langt mere end bare tilfredshed. Loyale kunder anbefaler dig og din virksomhed til kollegaer, venner og bekendte.

Vi hjælper vi med at skabe en kultur, som forøger kundeloyaliteten, skaber lavere churn og bæredygtig vækst.

Mere end 20 års erfaring

Danmarks førende NPS specialister

Din praktiske håndværker inden for loyalitet

I over 20 år har vi arbejdet med virksomheder i alle brancher og i alle størrelser.

Få hjælp med kundeloyaliteten i dag

Få bedre kundeloyalitet nu

De fleste ved, at det er langt dyrere at skaffe nye kunder end at holde fast på de gamle. Det er bl.a. derfor, at kundeloyalitet er så essentielt. 

Kundeloyalitets udbytte:

  • I sparer penge
  • I får word-to-mouth marketing
  • I får en tryghed om, at kunderne er der i morgen
  • I øger jeres bæredygtige vækst

Det er uheldigvis sjældent, at virksomheder får eksekveret og holdt sig selv oppe på at bibeholde en fremragende kundeloyalitet.

Det er derfor, vi er sat i verden. Vi indsamler data og rådgiver samt underviser I, hvordan virksomheder øger deres kundefastholdelse og -loyalitet.

 
1.

Strategimøde

Før vi går i gang, er det essentielt, at I ved, hvor I vil hen. Hvad er jeres mål? Hvilke kunder er jeres vigtigste?

2.

Dataindsamling

Uden data styrer vi skibet uden kompas. Vi har brug for data til at vide, hvordan jeres kunder reelt har det, og hvordan vi kan hjælpe dem.

3.

Handling & undervisning

Når dataen er indsamlet, skal der lægges en udførlig handlingsplan for, hvordan I kan højne kundernes oplevelse. Det kræver næsten altid undervisning.

Jørgen

Jørgen Christian Andersen

Partner

Jørgen er en af stifterne af Relationwise, og har i over 20 år rådgivet kunder i, hvordan de gennem dataanalyse og relationer får højere loyalitet og skaber bæredygtig vækst. 

Ulrick

Ulrick Refsager Dam

Rådgiver

Ulrick har over 10 års erfaring med ledelses- og organisationsudvikling. Hans speciale er at skabe fantastiske relationer til kunder og medarbejdere samt vækste virksomheder gennem loyalitet.

DERFOR SKAL DU VÆLGE RELATIONWISE

Vi er specialister

Vi er specialister og arbejder udelukken-de med Net Promoter Score og Emp-loyee NPS. Relationwise videreudvikler løbende på teknologien, der sikrer, at du altid har adgang til den bedste løsning.

Dine håndværkere

Vores software danner grundlag for datadrevne beslutninger, men det er vores ekspertise inden for rådgivning og undervisning, der viser vejen for, hvordan du bedst omsætter indsigten til konkrete resultater.

Tager egen medicin

Med en Net Promoter Score på 70 elsker kunderne Relationwise. Skulle vi få en dårlig rating, følger vi op inden for 24 timer. Vi er først tilfredse, når kunderne scorer os 9 eller 10.

De tre principper

Planlægning

For at komme fra A til B må vi vide, hvor vi står, og hvor vi gerne vil hen. Hvilke kunder kan I ikke undvære? Og hvor langt vil I gå for at beholde dem?

Efter at have skabt en vision for hvordan fremtiden skal se ud, kan vi gå i gang med at dataindsamle.

Datadreven beslutning

Vores intuition kan til tider have ret, men når det gælder vores virksomheds og kollegers sikkerhed, er datadrevne beslutninger langt bedre. Derfor må vi indsamle data fra kunderne, så vi præ-cist ved, hvorfor de til- eller fravælger os og undersøge, hvordan vi kan hjælpe.

Eksekvering

Data er kun tal, som kan guide vores handlingsplan. Bedre kundeloyalitet ligger i at samarbejde med kunden.
Vi skal holde os selv oppe på en handlings- og undervisningsplan, der bibeholder en exceptionel kunde-loyalitet. Det er vejen til bæredygtig vækst.

Udfordringer eller spørgsmål?

Vi vil gerne høre fra dig!

Vi er klar til at hjælpe dig. Skriv dit navn, e-mail og forespørgsel, så vender en fra teamet tilbage hurtigst muligt.