Relationwise

Kundelogin

Kundecase: BRFKREDIT og ambassadøreffekten

Ambassadøreffekten er en af de vigtigste principper for BRFKREDIT.

*Følgende korte artikel er baseret på et interview med Lene Hvalsø.

BRFKREDITS’ mål er at lytte til vores kunder og være en kundeorienteret virksomhed.

Vi tror på, at kombinationen af moderne teknologi og dedikerede medarbejdere er grundlaget for vores forretning og nøglen til kontinuerlig udvikling. Vi har prøvet flere IT-løsninger til vores kundeoplevelsesprogram.

Det var kun, da vi begyndte at bruge Net Promoter Score-spørgsmålet, at vi formåede at integrere resultaterne fra vores kundeundersøgelser i vores udvidede salgsproces.

Mange af vores kunder er store virksomheder, derfor er det vigtigt, at vi får svar fra dem alle. Det faktum, at NPS kun involverer ét spørgsmål, gør det lettere at indsamle svarene, og det er blevet godt modtaget af vores kunder.

Vi spørger kun den samme kunde én gang om året og har spredt alle vores kunder ud over hele året for at få løbende feedback. Vi har statusmøder om vores kundefeedback flere gange om året, og vi bruger vores NPS som en nøglepræstationsindikator.

Ved at fokusere på kundernes feedback til NPS-spørgsmålet diskuterer vi, hvad vi kan gøre for at forbedre vores service, og dette implementeres derefter. Hvis vi har utilfredse kunder, følger vi altid op på dem! Vi evaluerer dialogen, vi har haft med kunderne, samt processen og det tilbud, de har modtaget. Vi holder konstant kontakt med vores kunder, mens alt dette finder sted. Vores mål er at tilbyde alle en venlig og professionel service. Kunder taler med hinanden – og kunder, der anbefaler os, er de bedste ambassadører, vi kan få.