Relationwise

Kundelogin


Undervisning & rådgivning

Udover at tilbyde NPS og eNPS målinger, rådgiver og underviser vi også virksomheder i, hvordan de øger deres kunde- og medarbejderloyalitet.

Vi er jeres praktiske håndværkere, der er med hele vejen og hjælper jer til at skabe en reel, målbar ændring ud fra jeres ønsker og behov.

I over 20 år har vi arbejdet med virksomheder i alle brancher og i alle størrelser.

Sådan fungerer det

Undervisning & rådgivning

Selvom man har indsamlet data eller lagt en handlingsplan, kan det stadig være svært at nå i måls. Det kan skyldes flere faktorer, men oftest hænger det sammen med, at der ikke er tilstrækkelig undervisning af medarbejdere.

Vores undervisning & rådgivning indebærer:

  • Skræddersyede forløb
  • Konkrete værktøjer til jeres behov
  • Sparing før, under og efter undervisning
  • Et tilknyttet Relationwise-team, som er klar til at hjælpe

Vi indsamler ikke kun data og laver store excel-ark. Vi er også med til at føre jer fra A til B og holde jer op på de mål, som I satte jer. 

Det er netop det, vores undervisning kan.

 
1.

Strategimøde

Før vi går i gang, er det essentielt, at vi ved, hvor I vil hen. Hvad er jeres mål? Hvordan står det til? Hvad ser I af mulige tilgange?

2.

Undervisning

Efter vi har lagt en skræddersyet plan, som I har godkendt, underviser vi jer ud fra de behov og mangler, I mener, vi kan hjælpe med at dække.

3.

Vedligeholdelse

Selv efter undervisningen tjekker vi op på, at undervisning-en har resulteret i det, I ønskede jer og følger op på, at vi sammen bibeholder kundeloyaliteten eller medarbejder-kulturen.

Jørgen

Jørgen Christian Andersen

Partner

Jørgen er en af stifterne af Relationwise, og har i over 20 år rådgivet kunder i, hvordan de gennem dataanalyse skaber bedre menneskelige relationer og højner loyalitet og bæredygtig vækst. 

Ulrick

Ulrick Refsager Dam

Rådgiver

Ulrick har over 10 års erfaring med ledelses- og organisationsudvikling. Hans speciale er at skabe fantastiske relationer til kunder og medarbejdere samt vækste virksomheder gennem loyalitet.

DERFOR SKAL I VÆLGE RELATIONWISE

Vi er specialister

Vi er specialister og arbejder udelukken-de med Net Promoter Score og Emp-loyee NPS. Relationwise videreudvikler løbende på teknologien, der sikrer, at I altid har adgang til den bedste løsning.

Jeres håndværkere

Vores software danner grundlag for datadrevne beslutninger, men det er vores ekspertise inden for rådgivning og undervisning, der viser vejen for, hvordan I bedst omsætter indsigten til konkrete resultater.

Tager egen medicin

Med en Net Promoter Score på 70 elsker kunderne Relationwise. Skulle vi få en dårlig rating, følger vi op inden for 24 timer. Vi er først tilfredse, når kunderne scorer os 9 eller 10.

De tre principper

Planlægning

For at komme fra A til B må vi vide, hvor vi står, og hvor vi gerne vil hen. Hvor er jeres behov, hvad er jeres styrker og mangler?

Efter at have skabt en vision for hvordan fremtiden skal se ud, kan vi gå i gang med at skrædersye et forløb.

Undervisning

Når vi har planlagt et undervisnings-forløb, som I har godkendt, skal vi i gang. Undervisningen dækker over de emner, vi sammen ser som nødvendige og brugbare og varierer i længde og intensitet ud fra jeres behov og muligheder.

Opfølgning

Undervisning af medarbejdere kan være utrolig fordelagtigt, men endnu vigtigere er det, at den kommer i brug - ellers har den tæt på ingen funktion. Derfor følger vi op på og snakker med jer om, hvad I synes om og bruger undervisningen til.

Har du lyst til at vide mere?

Vi vil gerne høre fra dig

Vi er klar til at hjælpe dig. Skriv dit navn, e-mail og forespørgsel, så vender en fra teamet tilbage hurtigst muligt.