Undervisning & rådgivning
Mere end 20 års erfaring
Danmarks førende NPS specialister
Din praktiske håndværker inden for loyalitet

I over 20 år har vi arbejdet med virksomheder i alle brancher og i alle størrelser.








Sådan fungerer det
Undervisning & rådgivning
Selvom man har indsamlet data eller lagt en handlingsplan, kan det stadig være svært at nå i måls. Det kan skyldes flere faktorer, men oftest hænger det sammen med, at der ikke er tilstrækkelig undervisning af medarbejdere.
Vores undervisning & rådgivning indebærer:
- Skræddersyede forløb
- Konkrete værktøjer til jeres behov
- Sparing før, under og efter undervisning
- Et tilknyttet Relationwise-team, som er klar til at hjælpe
Vi indsamler ikke kun data og laver store excel-ark. Vi er også med til at føre jer fra A til B og holde jer op på de mål, som I satte jer.
Det er netop det, vores undervisning kan.
Strategimøde
Før vi går i gang, er det essentielt, at vi ved, hvor I vil hen. Hvad er jeres mål? Hvordan står det til? Hvad ser I af mulige tilgange?
Undervisning
Efter vi har lagt en skræddersyet plan, som I har godkendt, underviser vi jer ud fra de behov og mangler, I mener, vi kan hjælpe med at dække.
Vedligeholdelse
Selv efter undervisningen tjekker vi op på, at undervisning-en har resulteret i det, I ønskede jer og følger op på, at vi sammen bibeholder kundeloyaliteten eller medarbejder-kulturen.
Vores eksperter

Jørgen Christian Andersen
Partner
Jørgen er en af stifterne af Relationwise, og har i over 20 år rådgivet kunder i, hvordan de gennem dataanalyse skaber bedre menneskelige relationer og højner loyalitet og bæredygtig vækst.

Ulrick Refsager Dam
Rådgiver
Ulrick har over 10 års erfaring med ledelses- og organisationsudvikling. Hans speciale er at skabe fantastiske relationer til kunder og medarbejdere samt vækste virksomheder gennem loyalitet.
DERFOR SKAL DU VÆLGE RELATIONWISE
Vi er specialister
Vi er specialister og arbejder udelukken-de med Net Promoter Score og Emp-loyee NPS. Relationwise videreudvikler løbende på teknologien, der sikrer, at du altid har adgang til den bedste løsning.
Dine håndværkere
Vores software danner grundlag for datadrevne beslutninger, men det er vores ekspertise inden for rådgivning og undervisning, der viser vejen for, hvordan du bedst omsætter indsigten til konkrete resultater.
Tager egen medicin
Med en Net Promoter Score på 70 elsker kunderne Relationwise. Skulle vi få en dårlig rating, følger vi op inden for 24 timer. Vi er først tilfredse, når kunderne scorer os 9 eller 10.
De tre principper

Planlægning
For at komme fra A til B må vi vide, hvor vi står, og hvor vi gerne vil hen.
Hvor er jeres behov, hvad er jeres styrker og mangler?
Efter at have skabt en vision for hvordan fremtiden skal se ud, kan vi gå i gang med at skrædersye et forløb.

Undervisning
Når vi har planlagt et undervisnings-forløb, som I har godkendt, skal vi i gang. Undervisningen dækker over de emner, vi sammen ser som nødvendige og brugbare og varierer i længde og intensitet ud fra jeres behov og muligheder.

Opfølgning
Undervisning af medarbejdere kan være utrolig fordelagtigt, men endnu vigtigere er det, at den kommer i brug - ellers har den tæt på ingen funktion. Derfor følger vi op på og snakker med jer om, hvad I synes om og bruger undervisningen til.
Udfordringer eller spørgsmål?
Vi vil gerne høre fra dig!
Vi er klar til at hjælpe dig. Skriv dit navn, e-mail og forespørgsel, så vender en fra teamet tilbage hurtigst muligt.