Artikler og blogindlæg

Få mere indsigt i, hvordan I styrker jeres kundeloyalitet og medarbejderloyalitet.

Årets leder 2003 Alfred Josefsen, stod bag Irmas opsigtsvækkende turnaround. Det kom der en spændende bog ud af, “Kære Irma“, som jeg

En god medarbejderkultur slår til en hver tid en ny strategi.

Høj kundefastholdelse er nøglen til fremtidigt salg og tryghed om, at jeres kunder kommer igen.

Gode kunderelationer er nøglen til fremtidigt salg og tryghed om, at jeres kunder kommer igen.

Kundeservice kan bruges til at fastholde kunder og dermed øge jeres virksomheds salg.

En feedback model er essentiel for, at vi kan skabe de bedst mulige rammer for feedback og dermed en bedre arbejds- og

EQ, også kaldet følelsesmæssig intelligens, er et mål for, hvor adaptivt du forholder dig til egne og andre menneskers følelser.

Mængden af loyale kunder er et langt bedre mål for fremtidig salg end tilfredse kunder. Men hvad er forskellen egentlig? 

Denne artikel vil udforske betydningen af både primær og sekundær data, og hvordan de kan anvendes til at styrke relationer og loyalitet.

At øge sin svarprocent kan nemt og overskueligt gøres med vores 8 effektive strategier og tips.

Når det gælder dataindsamling, er det vigtigt at vælge de rette metoder for at sikre pålidelige og anvendelige resultater.

Handler dine kunder på baggrund af en anbefaling fra en anden? Det finder du ud af ved at forstå ambassadøreffekten.