Medarbejderloyalitet
Medarbejder-, kundeloyalitet og bundlinje er en treenighed. Hvis vores medarbejdere og kolleger er glade, afspejler det sig i samarbejdet og kommunikationen med kunderne, som igen øger bundlinjen.
Vi hjælper med at skabe en medarbejderkultur, som sørger for, at dine kolleger også er der i morgen og er med til at udvikle fremtiden.
Mere end 20 års erfaring
Danmarks førende NPS specialister
Din praktiske håndværker inden for loyalitet

I over 20 år har vi arbejdet med virksomheder i alle brancher og i alle størrelser.








Få hjælp med medarbejderloyaliteten
Loyale medarbejdere i dag
De fleste ved, at det er dyrt at træne og udvikle medarbejdere, som forlader virksomheden kort tid efter. Det er bl.a. derfor, at medarbejderloyalitet er essentielt.
Medarbejderloyalitets udbytte:
- I sparer penge
- I sparer tid
- I får en tryghed om, at jeres medarbejdere er der i morgen
- I fremmer en god kultur
- I øger jeres kundeloyalitet
CBS har lavet et studie, som viste, at en øgning på blot 2% i medarbejdertilfredshed medførte 2,5% øget kundeloyalitet, der resulterede i en 6% stigning i omsætning.
Vi indsamler data og rådgiver samt underviser I, hvordan virksomheder øger deres medarbejderloyalitet.
Strategimøde
Før vi går i gang, er det essentielt, at I ved, hvor I vil hen. Hvad er jeres mål? Hvordan står det til?
Dataindsamling
Uden data styrer vi skibet uden kompas. Vi har brug for data til at vide, hvordan vores medarbejdere reelt har det, og hvordan vi kan hjælpe dem.
Handling & undervisning
Når dataen er indsamlet, skal der lægges en udførlig handlingsplan for, hvordan virksomheden kan fremme en bedre medarbejderkultur. Det kræver næsten altid under-visning.
Vores eksperter

Jørgen Christian Andersen
Partner
Jørgen er en af stifterne af Relationwise, og har i over 20 år rådgivet kunder i, hvordan de gennem dataanalyse skaber bedre menneskelige relationer og højner loyalitet og bæredygtig vækst.

Ulrick Refsager Dam
Rådgiver
Ulrick har over 10 års erfaring med ledelses- og organisationsudvikling. Hans speciale er at skabe fantastiske relationer til kunder og medarbejdere samt vækste virksomheder gennem loyalitet.
DERFOR SKAL DU VÆLGE RELATIONWISE
Vi er specialister
Vi er specialister og arbejder udelukken-de med Net Promoter Score og Emp-loyee NPS. Relationwise videreudvikler løbende på teknologien, der sikrer, at du altid har adgang til den bedste løsning.
Dine håndværkere
Vores software danner grundlag for datadrevne beslutninger, men det er vores ekspertise inden for rådgivning og undervisning, der viser vejen for, hvordan du bedst omsætter indsigten til konkrete resultater.
Tager egen medicin
Med en Net Promoter Score på 70 elsker kunderne Relationwise. Skulle vi få en dårlig rating, følger vi op inden for 24 timer. Vi er først tilfredse, når kunderne scorer os 9 eller 10.
De tre principper

Planlægning
For at komme fra A til B må vi vide, hvor vi står, og hvor vi gerne vil hen.
Hvordan er medarbejderkulturen lige nu? Hvor ser I, at den skal hen?
Efter at have skabt en vision for hvordan fremtiden skal se ud, kan vi gå i gang med at dataindsamle.

Datadreven beslutning
Vores intuition kan til tider have ret, men når det gælder vores virksomheds og kollegers sikkerhed, er datadrevne beslutninger langt bedre. Derfor må vi indsamle data fra medarbejderne, så vi præcist ved, hvorfor de til- eller fra-vælger os og undersøge, hvordan vi kan hjælpe.

Eksekvering
Data er kun tal, som kan guide vores handlingsplan. Bedre medarbejder-tilfredshed ligger i at samarbejde med vores kolleger. Vi skal holde os selv oppe på en handlings- og undervisningsplan, der bibeholder en exceptionel arbejds-kultur. Det er vejen til bæredygtig vækst.
Udfordringer eller spørgsmål?
Vi vil gerne høre fra dig!
Vi er klar til at hjælpe dig. Skriv dit navn, e-mail og forespørgsel, så vender en fra teamet tilbage hurtigst muligt.