Eurofins – Net Promoter Score (NPS) som en vej til bæredygtig, økonomisk vækst

Hvordan går I fra passivt tilfredse kunder til ambassadører, som hjælper jer med at få nye kunder? Få svaret her.

Denne case omhandler Eurofins Product Testing i Danmark, der har 106 ansatte, en bruttofortjeneste på 45 millioner kr. og et årsresultat på 10 millioner. Virksomhedens CEO, Sales Manager og Customer Service Manager har været drivende kræfter i arbejdet med kundeloyalitet.

I casen uddyber vi:

  1. Hvordan I kan øge jeres kundeloyalitet og sunde vækst med Eurofins’ NPS-strategi.
  2. Hvordan de omdannede passivt tilfredse kunder til loyale ambassadører, og hvordan I kan gøre det samme.

Download casen på linket nedenfor:

……….

Eurofins case – Net Promoter Score (NPS) som en vej til bæredygtig, økonomisk vækst

……….

Anbefalet - Få vores guide

Få vores guide

Lær alt om Net Promoter Score, og hvordan det kan styrke jeres kunders og kollegers loyalitet

Få de bedste råd fra vinderne af 'Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed'

Minimér jeres kunde- eller medarbejderfrafald og gør feedback til langvarig fastholdelse

Vi sender hverken spam e-mails eller sælger dine oplysninger. Du vil blot modtage guiden på mail. 

Vi har flere artikler til dig

Hvordan går I fra passivt tilfredse kunder til ambassadører, som hjælper jer med at få nye kunder? Få svaret her. Denne case

Årets leder 2003 Alfred Josefsen, stod bag Irmas opsigtsvækkende turnaround. Det kom der en spændende bog ud af, “Kære Irma“, som jeg

En god medarbejderkultur slår til en hver tid en ny strategi.

Har du lyst til at vide mere?

Vi vil gerne høre fra dig

Vi er klar til at hjælpe dig. Skriv dit navn, e-mail og forespørgsel, så vender en fra teamet tilbage hurtigst muligt.