Artikler og blogindlæg

Få mere indsigt i, hvordan I styrker jeres kundeloyalitet og medarbejderloyalitet.

Spørgeskemaundersøgelser spiller en nøglerolle i at måle og forbedre kundetilfredsheden og loyaliteten. 

I en tid, hvor konkurrencen er intens, er nøglen til succes for enhver virksomhed at skabe glade kunder. 

I en verden, hvor produkter og tjenester konstant bliver mere ensartede, er forståelsen for vores kunders dybeste behov og forventninger afgørende.

Produkter og tjenester bliver mere ensartede, og derfor har forståelsen for og værdien af ‘customer success’ aldrig været mere tydelig.

Overvej din egen forretning eller en, du kender. Hvilke udfordringer står den overfor lige nu? Hvordan tror du, markedsanalyse kunne hjælpe med

NPS (Net Promoter Score) er en metode til at måle kundeloyalitet og kvantificere jeres kunders tilfredshed og kundeloyalitet. Det er et essentielt

At forstå kundeoplevelse i dens kerne er afgørende for jeres virksomhed, der ønsker at undgå kundefrafald og sikre, at kunderne kommer tilbage.

Begrebet “Churn” er et nøglemåleinstrument, der ofte overses, men som har vigtig betydning.

Forestil dig et øjeblik, at hver ny kunde, I får, bliver en livstid kunde hos jeres virksomhed. Det er potentialet med kundeloyalitet.

Kundetilfredshed afspejler forbrugernes opfattelse og reaktion på den kvalitet af de varer og tjenester, de modtager fra jeres virksomhed og medarbejdere.

I en verden, hvor konkurrencen aldrig står stille, er medarbejdertilfredshed et fyrtårn for virksomheder, der ønsker at bane vejen for bæredygtig vækst.

Employee Net Promoter Score (eNPS) er en effektiv metode til at undersøge, hvor loyale dine medarbejdere er. Målingen hjælper jer med at