Relationwise

Kundelogin

Artikler & blogindlæg

Få mere indsigt i, hvordan I styrker jeres kundeloyalitet og medarbejderloyalitet, og hvordan andre danske og internationale virksomheder gør.

Når det gælder dataindsamling, er det vigtigt at vælge de rette metoder for at sikre pålidelige og anvendelige resultater.

Handler dine kunder på baggrund af en anbefaling fra en anden? Det finder du ud af ved at forstå ambassadøreffekten.

Spørgeskemaundersøgelser spiller en nøglerolle i at måle og forbedre kundetilfredsheden og loyaliteten. 

I en tid, hvor konkurrencen er intens, er nøglen til succes for enhver virksomhed at skabe glade kunder. 

Eurofins er et globalt netværk af laboratorier. Vi har over 400 laboratorier og 35.000 medarbejdere i over 40 lande.

Tre ud af fire divisioner i HedeDanmark bruger Net Promoter Score til at måle tilfredsheden.

Bolia er en anderledes møbelkæde. Virksomheden har egne butikker fordelt i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Holland.

Ambu er et dansk børsnoteret firma, som brugte NPS til at sikre fremtidigt salg.

I en verden, hvor produkter og tjenester konstant bliver mere ensartede, er forståelsen for vores kunders dybeste behov og forventninger afgørende.

I en verden, hvor produkter og tjenester bliver mere ensartede, har forståelsen for og værdien af ‘customer success’ aldrig været mere tydelig.

I en verden, hvor forretningens landskab er lige så variabelt som forbrugerens ønsker, er markedsanalyse dit pålidelige kompas.

Net Promoter Score (NPS) bruges til beregning af en virksomheds kunde- og medarbejderloyalitet. NPS måler og kvantificerer kundeloyalitet.