Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.


En samtale med filosof Ole Bjerg.

Vores relationer med kunder og kollegaer er blevet flygtige. Vores loyalitet over for hinanden er blevet gammeldags; noget, der ikke levnes meget plads til i en verden, der kun vil have det nye. Hvad er gået galt, og hvad kan vi gøre ved det?

Relationwise har taget en snak med Ole Bjerg, der er lektor i økonomi og filosofi ved Copenhagen Business School.


Husk også, at du kan få vores nye magasin Vær Nær.

I magasinet kan du blandt andet læse:

  • Professor Ole Fogh Kirkebys artikel “De nye ledere har dannelse og næstekærlighed”
  • Tidligere præst Tommy Kjær Lassens artikel om, hvordan du får mere mening i arbejdslivet
  • Et uddrag af Martin Thorborgs bog “Fra led til leder”, der fokuserer på vigtigheden af medarbejderloyalitetsmålinger (eNPS)
Få magasinet her

 

Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.