Skab et godt Brand og Image med en Kendskabsanalyse

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

    Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

    Hvorfor er Kendskab vigtig?

    Kendskab er essentielt, hvis du vil have succes. Hvis kunderne har kendskab til dit produkt, kan de anbefale det til andre kunder, så kendskabet bredes som ringe i vandet. Bare se på Apples kendskabsgrad. Det går dem så godt, fordi folk kan genkende produkterne på lang afstand, og fordi kunder og medier anbefaler produkterne. Det ville ikke kunne lade sig gøre uden kendskab.

    Kendskabsanalyse skaber godt brand og image

    For at skabe et stærkt brand og et godt image, er det smart med en kendskabsanalyse eller en brandanalyse. De kan blotlægge, hvor stor en andel af markedet der kender dit produkt, hvor de kender det fra, hvor kendte dine konkurrenter er, samt mange andre parametre. Hvis du får blotlagt disse elementer, kan du påbegynde en optimeringsproces, og få skabt et stærkt brand og et godt image.

    Få kendskab til dine kunder med NPS

    Det er også vigtigt at have kendskab til sine kunder. Med Net Promoter Score metodikken kan du ved at spørge dine kunder om et spørgsmål finde ud af i hvor høj grad de vil anbefale din virksomhed til andre. Husk at dine kunder er dine bedste sælgere, hvis de er  tilfredse og vil anbefale dig til andre. Du kan læse mere om hvad de bedste virksomheder i Danmark gør for at få en høj NPS score i vores seneste DMAV rapport.

    Få vores bog gratis som pdf

    Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

    Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
    Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

      Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy