Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre
Heering Marketing
"Vi har fået værdifuld feedback som kan bruges til at yde en bedre og mere målrettet service"
Heering Marketing ønsker at sætte kunden i højsædet.
Heering marketing er Danmarks største firma indenfor visuel markedsføring, med 3000m² kontorer, værksteder og højlager. For at kunne udvikle virksomhedens koncepter til glæde for kunderne, finder Heering Marketing det vigtigt at vide hvordan deres kunder oplever deres ydelser.
Derfor har Heering Marketing startet et kundeloyalitetsprogram. Som led i programmet har de lagt et elektronisk spørgeskema op på deres hjemmeside.
For at få kunderne til at udfylde spørgeskemaet har Heering Marketing sendt en direct mail ud, hvori kunderne opfordres til at gøre deres leverandør endnu bedre - til deres egen fordel.
" Kunderne har været glade for at besvare spørgeskemaet og Heering Marketing har på den måde fået værdifuld feedback som kan bruges til at yde en bedre og mere målrettet service ", siger Mikael Skog, Heering Marketing.
Få vores bog gratis som pdf
Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale
Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre