Undgå at miste kunder

Få en guide og potentialevurdering om, hvordan I undgår at miste kunder, skaber god kundeservice og høj, profitabel kundeloyalitet.

Ved I med sikkerhed, at jeres kunder kommer igen? Vil I gerne øge jeres kundeloyalitet (NPS), minimere -frafald og styrke kundeservicen?

Jysk kunde hos Relationwise
Niras

Få datadrevne resultater, som sikrer langvarige, profitable kunderelationer

I 20 år har vi udelukkende arbejdet med at øge loyaliteten blandt kunder og kolleger i danske og internationale virksomheder.

Én ting ved vi: “If you can’t measure it, you can’t manage it”.

Kundeloyalitet AIDA

Vi hjalp AIDA med at blive ‘Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2023’ og vækstede deres kundeloyalitet med 300%. I samme periode steg deres bruttofortjeneste med 52%

Vores kunder siger:

Allan Toft Jensen

Vice President, Sales, Ambu

“På grund af Relationwise kunne vi tale med de kunder, som var utilfredse, og det ser ud som om, at vi har reddet langt de fleste kunder.”

Søren Skjelbo

Web Manager, Bolia

“Vi er nødt til at se på oplevelsen, og hvad kunderne efterspørger, for det er det, der styrer vores økonomi i fremtiden.”

Sådan fungerer det

1. Udfyld formularen

Udfyld nedenstående formular med navn og email. Du vil få tilsendt E-guiden med det samme.

2. Bliv kontaktet og få sparring

Indenfor få dage vil vi kontakte dig. Vi spørger ind til, hvad I konkret søger hjælp og sparring til.

3. Få præsenteret indsigterne

Vi afsætter 5 timer til at undersøge jeres situation og  præsenterer muligheder for at styrke jeres kundeloyalitet – uden beregning.

Potentialevurdering og E-guide

I vores E-guide kan du bl.a. læse om, hvordan I bedst muligt måler kundeloyalitet (NPS) og undgår faldgruber. 

Derudover løfter vinderne af ‘Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed’ sløret for, hvordan de har skabt Danmarks bedste kunderelationer.

Vi sender hverken spam-emails, eller sælger dine oplysninger. 

Anbefalet

Ofte stillede spørgsmål

Vores guide ‘Anbefalet’ er en letlæselig bog med illustrationer, som både kan bruges som opslagsværk og læses i sin helhed.

I starten af bogen forklarer vi, hvad kundeloyalitet er, og hvordan I kan bruge den anerkendte NPS-metode til at træffe profitable, datadrevne valg, som styrker jeres relationer. Her kommer vi bl.a. ind på do’s and dont’s.

Senere i bogen beskriver vi cases og giver jer indsigter fra vinderne af ‘Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed’. Her kan I bl.a. læse om Dinero, Unit IT og andre cases.

Forsimplet kan NPS forklares som følgende:

NPS, Net Promoter Score, er en international, effektiv metode, der giver et mål for, hvor loyale jeres kunder er.

Metoden bygger på de simple spørgsmål ‘Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale vores virksomhed til andre?” samt et opfølgende spørgsmål: “Hvilke årsager var der til din score?”.

Ved at indsamle feedback direkte fra jeres kunder og få indblik i, hvor anbefalelsesvillige de er, får I indsigter i, hvor I har specifikke kunderelaterede udfordringer, som I hurtigt kan identificere og løse effektivt.

Tilfredse kunder oplever, at deres forventninger er blevet opfyldt. Hvis en kunde køber en halv-dårlig hotdog på en tankstation, vil de formentlig sige, at de var tilfredse, hvis du spurgte. De er tilfredse, fordi de ikke forventede mere af en tankstation end en halv-dårlig hotdog.

Loyale kunder oplever derimod, at deres forventninger bliver overgået, hvorfor de anbefaler jer til andre potentielle kunder, da de havde en wow-oplevelse.

Loyalitet er altså et endnu bedre mål for kunderelation end tilfredshed. Da tilfredse kunder potentielt hverken anbefaler jer eller kommer igen. Det gør loyale kunder derimod.

I mange virksomheder er der et naturligt fokus på salg og anskaffelsen af nye kunder.

De fleste ledere ved dog, at det er langt billigere at fastholde eksisterende kunder, men det er sjældent en aktivitet, der bliver brugt ressourcer på – desværre.

Når virksomheder får fantastiske kunde- og medarbejderrelationer, skaber det naturligt sikker vækst, da loyale medarbejdere og kunder forbliver i virksomheden og anbefaler jeres ydelse til andre.

På den måde giver kunde- og medarbejderloyalitet en tryghed og viden om, at fremtiden er langt mere sikker, end hvis man har tal en ringe loyalitet – eller endnu værre, ikke har tal på, hvordan ens relationer står til.