Højdepunkter fra konferencen

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

    Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy
    London dannede 15. november rammen om vores store konference om kundeloyalitet og kundeoplevelser. Ledere og medarbejdere fra 80 virksomheder hørte eksperterne opfordre til et større fokus på kundeloyaliteten. Ikke fordi kundeloyalitet er et smart buzzword – men fordi det har direkte effekt på bundlinjen. Dette blev dokumenteret af LEGO Group, der viste, hvor stor ekstra omsætning de fik, hver gang de flyttede deres kunder højere op på loyalitetsstigen. På konferencen blev der bl.a. diskuteret signature experiences. Hvordan efterlader man kunderne med en oplevelse, de husker, og som de deler med andre? Conny Kalcher – VP Consumer Experiences i LEGO Group – kom med et eksempel, da hun fortalte en solstrålehistorie om en medarbejder, der personligt kørte julegaven til børnene ud til en kunde, da postvæsenet svigtede. Ekspert i arbejdsglæde Alexander Kjerulf kunne til gengæld fortælle om et hotel, der leverede en signature experience, der var stik modsat: Medarbejderne var så ligeglade med kundeoplevelsen, at Kjerulf ikke ville bo der igen, til trods for at hotellet gav ham en gratis overnatning.

    Få vores bog gratis som pdf

    Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

    Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
    Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

      Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy