5 minutter med en skuffet kunde giver mere end 3 uger…

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

    Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy
    Compass and Map, Macro   "5 minutter med en skuffet kunde giver mere end 3 uger med en management-konsulent." Sådan sagde Tryg Forsikrings topchef, Morten Hübbe, i sidste måned til JP Finans. Han bruger selv tid på at ringe op til de kunder, der har givet Tryg Forsikring bundkarakterer. Gør du også det? Hos Relationwise tror vi på, det er fremtiden. Derfor har vi sammen med vores kunder designet et ledelsesværktøj, der netop giver dig den daglige feedback fra kunderne, så du bliver en bedre leder, der tager bedre beslutninger. Vi lancerer snart version 2.0 af fremtidens ledelsesværktøj. Se de spændende screenshots her og få indblik i, hvordan version 2.0 giver dig ny indsigt. Vi er gået i gang med udviklingen af ledelsesværktøjet, men hvis du har idéer til forbedringer, kan du stadig nå at skrive til os. Vi er glade for alle kommentarer!

    Få vores bog gratis som pdf

    Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

    Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
    Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

      Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy