2 % der gør en verden til forskel

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

    Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

    Vi kan lære noget af NOMA! Ikke bare om god mad - men om hvordan vi udvikler vores virksomheder. Så er Noma blevet valgt til verdens bedste restaurant igen, og de fleste af os kan vel nok kun misunde René Redzepi for den præstation, men hvad er hemmeligheden? Hvad er det lige, han har gjort? Se, det fortalte han lidt om i et dokumentarprogram, jeg så forleden. I det dokumentarprogram fortæller han en sjov historie til sine medarbejdere, som jeg tror, du også vil finde interessant og inspirerende. Han fortæller om et naturprogram, han har set om gorillaer i Afrika, og at vi faktisk deler 98 procent af generne med dem. Med andre ord er der kun 2 procents forskel – men det er lige de 2 procent, der gør en verden til forskel. Og det er lige det, han gerne vil kommunikere til sine medarbejdere – hvordan de kan finde de to procent, der gør, at de ikke bare laver middelmådig mad, men gastronomi i verdensklasse. Og hvad med dine medarbejdere og din virksomhed? Hvad skal der til, for at I lige finder de to procent, der gør, at I ikke bare har tilfredse kunder, men så glade kunder, at de vil anbefale jer til alle?

    Få vores bog gratis som pdf

    Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

    Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
    Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

      Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy