Skab langvarig, profitabel vækst
Loyale kunder og medarbejdere giver jer tryghed om, at fremtiden er langt mindre usikker, og at I har løbende, stabil og forudsigelig omsætning.
Vi sender hverken spam-emails, eller sælger dine oplysninger.
Lær alt om NPS-metoden, og hvordan I forbedrer jeres relationer med vores guide. Læs bl.a. hvordan andre danske virksomheder skaber langvarige, profitable kunde- og medarbejderrelationer.
Vi sender hverken spam-emails, eller sælger dine oplysninger.
Det siger vores kunder:
Det siger vores kunder:
Bedre kunde- og medarbejderrelationer sikrer, at I går ind i en fremtid med langvarig, profitabel vækst.
Uden feedback kan I ikke vide, hvordan I fastholder kunder og kolleger. Derfor er det vigtigt at vide, hvordan I går fra feedback til fastholdelse.
Lær bl.a. hvordan NOMA skaber fantastiske oplevelser, og hvordan Dinero har minimeret sit kundefrafald.
Vice President, Sales, Ambu
“På grund af Relationwise kunne vi tale med de kunder, som var utilfredse, og det ser ud som om, at vi har reddet langt de fleste kunder.”
Web Manager, Bolia
“Vi er nødt til at se på oplevelsen, og hvad kunderne efterspørger, for det er det, der styrer vores økonomi i fremtiden.”
Loyale kunder og medarbejdere giver jer tryghed om, at fremtiden er langt mindre usikker, og at I har løbende, stabil og forudsigelig omsætning.
Vi sender hverken spam-emails, eller sælger dine oplysninger.
Vores guide ‘Anbefalet’ er en letlæselig bog med illustrationer, som både kan bruges som opslagsværk og læses i sin helhed.
I starten af bogen forklarer vi, hvad kundeloyalitet er, og hvordan I kan bruge den anerkendte NPS-metode til at træffe profitable, datadrevne valg, som styrker jeres relationer. Her kommer vi bl.a. ind på do’s and dont’s.
Senere i bogen beskriver vi cases og giver jer indsigter fra vinderne af ‘Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed’. Her kan I bl.a. læse om Dinero, Unit IT og andre cases.
Forsimplet kan NPS forklares som følgende:
NPS, Net Promoter Score, er en international, effektiv metode, der giver et mål for, hvor loyale jeres kunder er.
Metoden bygger på de simple spørgsmål ‘Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale vores virksomhed til andre?” samt et opfølgende spørgsmål: “Hvilke årsager var der til din score?”.
Ved at indsamle feedback direkte fra jeres kunder og få indblik i, hvor anbefalelsesvillige de er, får I indsigter i, hvor I har specifikke kunderelaterede udfordringer, som I hurtigt kan identificere og løse effektivt.
Tilfredse kunder oplever, at deres forventninger er blevet opfyldt. Hvis en kunde køber en halv-dårlig hotdog på en tankstation, vil de formentlig sige, at de var tilfredse, hvis du spurgte. De er tilfredse, fordi de ikke forventede mere af en tankstation end en halv-dårlig hotdog.
Loyale kunder oplever derimod, at deres forventninger bliver overgået, hvorfor de anbefaler jer til andre potentielle kunder, da de havde en wow-oplevelse.
Loyalitet er altså et endnu bedre mål for kunderelation end tilfredshed. Da tilfredse kunder potentielt hverken anbefaler jer eller kommer igen. Det gør loyale kunder derimod.
I mange virksomheder er der et naturligt fokus på salg og anskaffelsen af nye kunder.
De fleste ledere ved dog, at det er langt billigere at fastholde eksisterende kunder, men det er sjældent en aktivitet, der bliver brugt ressourcer på – desværre.
Når virksomheder får fantastiske kunde- og medarbejderrelationer, skaber det naturligt sikker vækst, da loyale medarbejdere og kunder forbliver i virksomheden og anbefaler jeres ydelse til andre.
På den måde giver kunde- og medarbejderloyalitet en tryghed og viden om, at fremtiden er langt mere sikker, end hvis man har tal en ringe loyalitet – eller endnu værre, ikke har tal på, hvordan ens relationer står til.