Request a presentation.
The process is as simple as this:
- Complete the form
- One of our customer experience experts will contact you
- You’ll experience the Customer Experience Platform and get answers on all your questions
5 minutter med en utilfreds kunde er bedre
end tre uger med en management-konsulent!
Det er et problem, at der er sket en overakademisering.
Alle sidder bag skrivebordene, snakker røven i laser, gemmer sig bag smarte PowerPoints og Excel-ark
– men der sker ikke en skid!
Kom tættere på kunderne. Tal med dem. Se dem i øjnene.
Relationwise giver dig kundeindsigt, du kan handle på.
Hvis du foretrækker smarte statistikker, så er det ikke os, du skal samarbejde med.
Har du svært ved at holde fast i dine kunder, kan Relationwise synliggøre hvorfor.
Hvad får du ud af det? Simpelt: Du kan reagere, før jeres konkurrent har snuppet dem!
Hvor loyale er dine kunder?
Med Relationwise får du indblik i, i hvor høj grad dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre. En simpel platform der giver dig adgang til løbende feedback fra både dine kunder og medarbejdere.




I Relationwise støtter vi gode formål sammen med kunderne
Hjælp andre, hver gang du får feedback fra dine kunder
Vi har i et par år doneret penge til et godt formål, hver gang en kunde har svaret på vores NPS spørgsmål. Lige nu donerer vi til Mission uden Grænsers kampagne Aktion Julehjælp, der støtter fattige og udsatte børn i Østeuropa.
Vi donerer en julehjælpepakke (til en værdi of 150 kr.), hver gang nogen bruger et kort øjeblik til at svare på vores NPS spørgsmål.
Anbefalet
120 sider om hvordan du får flere kundeambassadører,
forandringsledelse, inspiration fra andre virksomheder og meget mere.

Forfatter og medstifter af Relationwise J. Christian Andersen introducerer dig til Net Promoter Score® med sin bog Anbefalet, en praktisk guide med mange eksempler på best practice, som kan implementeres direkte i din virksomhed.
- Lær hvordan du bliver den virksomhed som kunderne elsker at anbefale
- Lær hvorfor arbejdet med Net Promoter Score er så vigtigt
- Få indblik i hvordan andre virksomheder arbejder med Net Promoter Score
Køb bogen her, eller tilmeld dig vores nyhedsbrev og så sender vi bogen som pdf uden beregning.
Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy
Priser kunde NPS
Priseksempel 1
- I har 75 ansatte.
I ønsker at stille NPS spørgsmålet til jeres danske kunder.
Månedlig pris for denne løsning er 2600 kr.
Prisen for opstart og indkøring er 5000 kr.
Overvej at tilkøbe workshop og løbende sparring fra vores NPS rådgiver.
Priseksempel 2
- I har 275 ansatte.
I ønsker en udvidet NPS-løsning med flere spændende features.
Udover NPS spørgsmålet ønsker I at stille 4 ekstra spørgsmål på 5 forskellige sprog.
Månedlig pris for denne løsning er 5450 kr.
Prisen for opstart og indkøring er 14.000 kr
Overvej at tilkøbe workshop og løbende sparring fra vores NPS rådgiver.
Priser baseret på årlig aftale. Ekskl. moms
Kontakt os for en pris for netop din virksomhed.
info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264