Det siger vores kunder
AMBU
Jo hurtigere man vender tilbage til kunderne, desto hurtigere vil kunderne mærke, at man bekymrer sig om dem. Læs mere
BRFKREDIT
Det er langt bedre markedsføring, når kunderne taler godt om os – og endda går ud som ambassadører og anbefaler os. Læs mere
BOLIA
Kundeoplevelsen er derfor ikke bare noget, kunderne skal have i butikkerne, men også digitalt. Læs mere


CAD & THE DANDY
Vi annoncerer aldrig, da det ikke kan betale sig. Det, der virker, er anbefalinger fra kunderne. Læs mere
DANSK ARKITEKTUR CENTER
Jeg har fået en KPI, der rent faktisk kan vise en udvikling i anbefalelsesgrad – og dermed også i vækstpotentiale. Læs mere
EUROFINS
Når man flytter en kunde, kan man i høj grad se indad og se, at der er en grund til, at kunden ikke scorer det samme som sidst. Læs mere
OLIVERS
Virksomhedsledere skal stramme sig lidt mere an for at få samme loyalitet hos kunderne, som man får med en hund. Læs mere
STORM
Fagligheden er en selvfølgelighed. Hvad der ikke er en selvfølgelighed, er den gode kundeoplevelse. Læs mere
XELLIA
Tro ikke, at det hele handler om pris og produkt. Det nytter ikke længere i en branche med stigende konkurrence. Læs mere
STEMCARE
Hvis vi ikke passer godt på de kunder, vi allerede har fået ind, så har vi en indtjeningsrisiko. Læs mere

HORTICOOP
Kunden er som en plante. Plejer man den godt og giver den godt med vand og sol, så vokser den – og bærer måske endnu mere frugt end sidste år. Læs mere
COMEBACK
Vi er meget fokuserede på, hvad kunderne har svaret, og hvad vi kan gøre bedre. Det bliver en del af vores hverdag i stedet for en begivenhed, der sker en gang om året. Læs mere
DANHOSTEL
Det her med mund til mund kan man nærmest ikke gøre op i kroner og øre. Så den billigste markedsføring, vi kan lave, det er at have glade og loyale gæster. Læs mere