Kunder er fundamentet for de fleste virksomheders mulighed for at overleve. Virksomheder
leverer varer og ydelser til kunderne. Kunderne får udover et produkt eller en service også
en oplevelse ud af deres interaktion med virksomheden.
Forestil dig, hvis du kunne undgå at miste dine kunder. Hvis du kunne opsætte et
automatiseret loyalitetssystem, så du kan opdage utilfredse kunder ? før de forlader dig til
fordel for din konkurrent.
I denne kategori kan du finde inspiration til, og viden om,
hvordan du håndterer utilfredse kunder.

Håndtering af utilfredse kunder
Er det muligt at opdage, at en kunde er utilfreds, inden denne forlader dig? Ja, og så er det endda ikke så svært og ressourcekrævende, som man kunne forestille sig.
Forestil dig, at en kunde køber din vare. Idet vores system kan snakke med dit CRM system, sender vi et bestemt spørgsmål til din kunde, kendt som ?det ultimative spørgsmål?. Det er baseret på en spørgemodel kendt som Net Promoter Score®.
Svarene bliver kørt igennem vores gennemtestede model, så vi kan vise dig, hvem der virkelig er loyale over for dig. Responsen kan du se og følge på f.eks. tablets og smartphones, lige når det passer dig. For de kunder, der er alarmerende utilfredse, får du en advarsel. På den måde kan du tage handling med det samme og undgå at miste kunder.
De er mange flere spændende muligheder. Ville det for eksempel ikke være smart at kunne se hvilke individuelle medarbejdere, der klarer sig godt, og hvem der skal bruge en hjælpende hånd med kundeloyaliteten? Ville det ikke være fordelagtigt, at kunne give hver enkelt medarbejder eller afdeling adgang til at tracke deres egne kunders loyalitet? Det kan blive en kæmpe motivationsfaktor for at gøre tingene endnu bedre hver dag.