Opsætning

Ja der kan filtreres på data. Når du opretter en ny bruger skal du vælge “filtered data” og den variabel der skal filtreres på. Det kan f.eks. være sælger, butik, region, osv. Når denne er valgt vil brugeren kun have adgang til data, der opfylder variable kriteriet. For at dette virker optimalt er det vigtigt, at variable er konsekvent ens. Hvis de ikke er det, så vil data ikke blive vist korrekt.
Ja, vi kan sagtens oprette flere sprogversioner – vi kan oprette alle dem I har brug for.
I skal kontakte Relationwise for at få ændret jeres design.
Ja, det kan den godt. Kontakt Relationwise support hvis I er interesseret i at lave redigere jeres notifikationsmail.
Ja, der kan tilføjes et par ekstra spørgsmål udover NPS spørgsmålet. Vi anbefaler dog ikke at tilføje for mange ekstra spørgsmål da det for det meste forringer svarprocenten.
Som standardindstilling er NPS resultatet baseret på de sidste 50 besvarelser. Dette kan dog ændres fx hvis et højere tal giver mere mening for mængden af svar i din virksomhed.
Ja, resultaterne kan vises på en TV skærm der fx. kan sættes op i kantinen, gangen mv. på den måde vil alle blive påmindet om at kunden skal være i fokus. Kontakt Relationwise for at få aktiveret jeres dashboard til at blive vist på TV.
Ja, vi kan sende en reminder til dem der ikke har besvaret undersøgelsen x antal dage efter første udsendelse.
Vi kan aktivere e-mail alert notifikationer til brugere af Relationwise. Det kan fx. aktiveres så en bruger får en e-mail alert hvis der bliver givet en score fra 0-6. På den måde sikrer man hurtig opfølgning på negativ feedback.
Vi aktiverer en hvileperiode der sørger for at modtagerne ikke får en undersøgelse inden for en bestemt periode. Hvileperioden kan fx. være sat til 90 eller 120 dage. Hvis en modtager figurerer på en udsending liste kort tid efter de er blevet spurgt vil de automatisk blive fjernet fra fremtidige udsendelser.
Kunde undersøgelserne er ikke anonyme. Vores medarbejderloyalitets undersøgelser er 100% anonyme.
Vores system er simpelt og nemt at bruge. De fleste af vores kunder står selv for udsendelser, men vores supportmedarbejdere er selvfølgelig altid klar til at hjælpe hvis der er brug for det. Hvis I får en API integration vil udsendelserne blive sendt automatisk.
Vi tilføjer variabler efter behov og så længe de giver mening at importere dataen til systemet.
Ja, alt jeres data kan eksporteres fra vores system til en Excel fil. Det gøres i ‘Respondent Explorer’ i back end. Her kan I også vælge hvilken data filen der skal inkluderes, rækkefølge mv.
Det er vores erfaring og anbefaling at afsenderen ikke skal være den enkelte sælger/key account manager osv. der står som afsender. Det er dem der har den direkte kunderelation hvilket gør det sværere for kunderne at give kritisk feedback. Det er bedre at afsenderen er chefen. Generelt, jo “højere” titel desto bedre, med direktøren som den bedst. Signalværdien er meget stærk, hvis det kommer direkte fra direktøren.