close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Om Relationwise


Kan resultaterne præsenteres på andet end en computeren?

Ja, resultaterne kan vises på en TV skærm der fx. kan sættes op i kantinen, gangen mv. på den måde vil alle blive påmindet om at kunden skal være i fokus. Kontakt Relationwise for at få aktiveret jeres dashboard til at blive vist på TV.


Hvilket materiale anbefaler I for mere viden om kunde/medarbejder tilfredshed?

Relationwise har selv udgivet 2 bøger, et magasin og vores helt egen kulturbog. Disse er et godt sted at starte.


Hvor hurtigt kan vi forvente at få svar på support spørgsmål/arbejde?

Vi bestræber os altid på at besvare kundehenvendelser inden for 24 timer.


Er det muligt at sende undersøgelser på flere sprog?

Ja, vi har mulighed for at oprette flere forskellige sprogversioner


Hvad er bindingsperioden?

Vi tilbyder en løsning uden bindingsperiode. Det er dog ikke muligt at opsige kontrakten mellem faktureringer.


Kan vi exportere data til Power-Bi?

Som udgangspunkt nej, men deling med Relationwise TV kan virke til statiske demonstrationer


Hvad er inkluderet i en pilot?

Piloten indeholder opsætning af systemet inklusiv brugere, design, variabler og import af pilot modtagere. derudover er al support inkluderet.


Kan vi godt bruge systemet selvom vi kun ønsker at bruge det internt?

Ja, vores eNPS løsning er beregnet til målinger af medarbejdertilfredshed.


Tilbyder i en konsulentservice sammen med jeres produkt?

Vi har skabt partner relationer med en rækker konsulent firmaer rundt om i Danmark, hvilket gør os i stand til at sætte jer i kontakt med lige netop den.


Hvad er en typisk svar-procent?

Det er meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Men som udgangspunkt betegner vi en svarprocent på over 10% som tilfredsstillende.


Er der nogen opstartsgebyrer?

Prisen for jeres NPS/eNPS løsning varierer alt efter størrelsen på jeres virksomhed, men opstarts/indkøringsgebyret for NPS er 5000kr for virksomheder på 0-500 medarbejdere. Hvis I er mere end 500 medarbejdere, skal I over på vores entrepriseløsning. Der er intet opstarts/indkørings gebyr på vores eNPS løsning, da du som kunde kan lave alt opsætning mv. selv. Tjek vores prisside for mere information.


Hvad er medtodikken bag NPS?

Du kan læse en forklaring på NPS metodikken på vores side ”Hvordan virker det” Se her: relationwise.dk/hvordan-virker- det.


Hvad er DMAV?

DMAV står for Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed. Det er en konference og en award uddeling, der løber af stablen den 14. november 2017 i København. Målet med konkurrencen er at finde frem til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed ved at kigge på de nomineredes Net Promoter Score og/eller eNPS (employee Net Promoter Score). Det er et dagsarrangement med prisuddeling, spændende talere og debatter. Du kan læse mere om DMAV her.


Hvad er Relationwise Content Marketing Challenge?

Vi har i relationwise lavet en konkurrence for universitetsstuderende. Selve konkurrencen blander Content Marketing og medarbejderloyalitetens vigtighed. Hele idéen bag Relationwise content marketing challenge er, at vi ønsker at få en masse meninger og forslag til, hvordan virksomheder og industrier bør behandle deres medarbejdere. Det lyder måske som en floskel, men det kan vel ikke undre nogen at tilfredse medarbejdere er villige til at gå længere for kunderne, og at det i sidste ende resulterer i flere tilfredse og loyale kunder, som ikke blot anbefaler virksomheden til andre, men som også køber mere.

Tilfredse medarbejdere burde være det vigtigste for alle virksomheder, men det er det ikke. Vi vil gerne være med til at slå et slag for at virksomheder går længere for at skabe gode miljøer for deres ansatte, både for virksomhedens skyld, men i særdeleshed også for medarbejderen. Selskaber som Amazon, IBM, Google, Virgin Group, osv. har fat i den lange ende, og det er på tide at vi sætter medarbejder glæden på dagsordenen.

Selve konkurrencen udmønter sig i en opgave om at skrive et essay om medarbejdertilfredshed og derefter lave det til Content Marketing. Jo flere gange dit materiale bliver delt og jo bredere det når ud, desto mere værdifuldt er det. En simpel besked der når 1.000.000 mennesker er meget mere værd end et banebrydende Harvard studie, som kun når ud til 20 mennesker.


Hvordan kommer jeg nemmest i kontakt med jer?

Du kan komme i kontakt med os på forskellige måder. Vi har en chat både på vores hjemmeside og på Relationwise dashboardet. Derudover kan du skrive til vores support E-mail support@relationwise.dk eller ringe til vores kundeservice på +45 70 268 264.


Hvilke CRM systemer har i mulighed for at integrerer til?

Vi kan integrere til både Salesforce og Microsoft Dynamics, men vi kan i bund grund integrere til alle CRM systemer, der har mulighed for at lave en API integration.


Hvor lang tid tager det at komme igang?

En NPS Excel opsætning kan laves indenfor en uges tid, hvis der hurtigt er styr på datakvalitet, design mv. fra begge parter. En API integration tager som regel længere tid, da det først skal integreres med jeres CRM system og datakvaliteten skal være i orden, før I kan gå live. Hvis der blot er tale om eNPS kan I komme i gang med det samme. Vores eNPS modul er nemt og brugervenligt, og I står selv for hele opsætningen.


Er undersøgelserne anonyme?

Kunde undersøgelserne er ikke anonyme. Vores medarbejderloyalitets undersøgelser er 100% anonyme.


Skal vi selv sørge for udsendelserne?

Ja, I står selv for udsendelserne. Relationwise introducerer jer til systemet, og guider jer igennem første distribution, herefter importerer I selv jeres filer og planlægger udsendelsen. Hvis I laver en API integration, bliver undersøgelserne sendt automatisk, og I behøver derfor ikke bekymre jer om manuelle imports. Diskutér med en Relationwise-medarbejder, hvilken løsning der vil fungere bedst for jeres virksomhed.

NPS

Vores kunder elsker Relationwise