close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Kan man få notifikationer ved dårlig feedback?


Ja, systemet kan nemt indstilles til at sende notifikationer til brugeren. Dette kan enten gøres af Admins eller af den individuelle bruger. for den individuelle bruger gøres det ved at gå til “menuen” i dashboard og derfra til “Setting” her kan man vælge de scores som skal resultere i en notifikation.

Under “Users” på Admin siden kan man indstille og redigere de scores der skal resultere i en notifikation for alle brugere. Dette gøres nemt ved at trykke på “Edit” under den pågældende bruger. herfra går man ned til notifikations delen og her kan man så justere hvilke scores der skal resultere i en notifikation.

Vi anbefaler, at man begynder med notifikationer på scores fra 0 – 6, men som tiden går bør dette sættes op til 0 – 8. På den måde får I mulighed for at fange alle kunder, der ikke er ambassadører.

NPS

Vores kunder elsker Relationwise