close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Hvad gør vi hvis vi gerne vil kontakte kunder aktivt omkring NPS Score?


Til proaktiv NPS indsamling anbefaler vi brugen af vores telefoninterview system, “CATI” (Computer Aided Telephone Interview). Dette system er designet til at flere personer kan sidde og ringe og samle scores fra én samlet liste samtidig. Systemet opdateres automatisk og fjerner de kunder du har været i kontakt med, derved undgår man at kontakte den samme kunde mere end én gang.

En anden fordel ved CATI er, at det automatisk kan indstilles til at importere de af jeres kunder som ikke besvarer på surveyen som er sendt per email.

NPS

Vores kunder elsker Relationwise