Leder
Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed havde premiere i november 2017.
Vores mål med DMAV er at fejre de virksomheder og ledere, som gør en ekstraordinær indsats for deres kunder og medarbejdere.
Vi lever i en tid, hvor mange virksomheder fokuserer ensidigt på økonomisk vækst.
Derfor vil vi gerne italesætte, at vækst kan – og bør – skabes gennem gode relationer.
Kampen for det gode arbejdsliv er værd at kæmpe, for vækst nytter intet, hvis kolleger og kunder ser skævt til dig. Det stod klart for os på et virksomhedsbesøg, hvor vi fik historien om endnu en
kollega, der var gået ned med stress –du kender sikkert også en!
Det er vores erfaring, at virksomheder ikke kan opnå varig økonomisk succes uden at stræbe efter det gode arbejdsliv med glade kunder og medarbejdere. Vi behøver ikke være stressede for at styrke bundlinjen – tværtimod. Gode relationer og økonomisk vækst går hånd i hånd.
Det har årets vinder af DMAV, Alm. Brand Bank, netop vist. Virksomheden har gjort en stor indsats for at skabe glade kunder og medarbejdere. Det er lykkedes, og samtidig er økonomisk underskud vendt til overskud, som det kan ses i sidste årsregnskab (2016).
Vi håber, du vil lade dig inspirere af DMAV-rapporten til at sætte agendaen i din virksomhed. En agenda, hvor mennesker prioriteres først.
God fornøjelse!
Relationwise Team