Case Stories

Få vores bog gratis som pdf

Få vores bog gratis som pdf

På et globalt niveau er vi alle bekendt med succesfulde virksomheder som Lego og Apple, men i det daglige er der mange flere vindere. Virksomheder og ledere, der ved deres daglige arbejde med at skabe ambassadører (promoters), og ved at arbejde med kundeloyalitet, løbende ønsker at deres kunder får den oplevelse, som de forventer. Med disse case stories om Net Promoter Score (NPS) vil vi gerne sætte fokus på disse vindere. Fokus på de virksomheder som til dagligt arbejder med den gode kundeoplevelse.

AMBU

Jo hurtigere man vender tilbage til kunderne, desto hurtigere vil kunderne mærke, at man bekymrer sig om dem.

BOLIA

Kundeoplevelsen er derfor ikke bare noget, kunderne skal have i butikkerne, men også digitalt.

TIMELOG

Årlige kundemålinger? Var det ikke noget, man gjorde i 2012?

DANSK ARKITEKTUR

Jeg har fået en KPI, der rent faktisk kan vise en udvikling i anbefalelsesgrad – og dermed også i vækstpotentiale.

OLIVERS

Virksomhedsledere skal stramme sig lidt mere an for at få samme loyalitet hos kunderne, som man får med en hund.

STORM

Fagligheden er en selvfølgelighed. Hvad der ikke er en selvfølgelighed, er den gode kundeoplevelse.

KONE

Det her med mund til mund kan man nærmest ikke gøre op i kroner og øre. Så den billigste markedsføring, vi kan lave, det er at have glade og loyale gæster.

COMEBACK

Vi er meget fokuserede på, hvad kunderne har svaret, og hvad vi kan gøre bedre. Det bliver en del af vores hverdag i stedet for en begivenhed, der sker en gang om året.

HORTICOOP

Kunden er som en plante. Plejer man den godt og giver den godt med vand og sol, så vokser den – og bærer måske endnu mere frugt end sidste år.

ADMIND

Direktøren for Admind har en opsang til andre direktører.

BRFKREDIT

Det er langt bedre markedsføring, når kunderne taler godt om os – og endda går ud som ambassadører og anbefaler os.

HEDEDANMARK

Vi vil gerne fokusere endnu mere på vores eksisterende kunder.

CAD & THE DANDY

Vi annoncerer aldrig, da det ikke kan betale sig. Det, der virker, er anbefalinger fra kunderne.

EUROFINS

Når man flytter en kunde, kan man i høj grad se indad og se, at der er en grund til, at kunden ikke scorer det samme som sidst.

XELLIA

Tro ikke, at det hele handler om pris og produkt. Det nytter ikke længere i en branche med stigende konkurrence.

STEMCARE

Hvis vi ikke passer godt på de kunder, vi allerede har fået ind, så har vi en indtjeningsrisiko.

Satair A/S

Vi er meget fokuserede på, hvad kunderne har svaret, og hvad vi kan gøre bedre. Det bliver en del af vores hverdag i stedet for en begivenhed, der sker en gang om året.

DANHOSTEL

Det her med mund til mund kan man nærmest ikke gøre op i kroner og øre. Så den billigste markedsføring, vi kan lave, det er at have glade og loyale gæster.

NIRAS

NIRAS’ projektchef, Bjørn Eliasen, fortæller her om NIRAS’ erfaringer med implementeringen af et real time kundefeedback-system

Få vores bog gratis som pdf

Få vores bog gratis som pdf