Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP


En refleksion over året der gik

I Relationwise skulle vi i 2015 bl.a. levere Customer Experience på japansk, og vi blev inviteret til at tale på en konference i Vilnius.

Net Promoter Score® er blevet det globale sprog, som alle bruger til at forstå kunderne, der om nogen også er blevet globale, og som handler lige der, hvor de får den bedste kundeoplevelse.

Vi lever i en mere og mere foranderlig verden end nogensinde før, og det eneste konstante er forandringen.

Nogle kritikere vil måske hævde, at det var bedre i gamle dage, men i stedet for at kæmpe den umulige kamp mod bølgen, hvorfor så ikke ride på den.

Jeg tror også, det bliver en bedre verden. I en mere transparent verden, er der ikke plads til virksomheder, som ikke opfører sig ordentligt. Hvis du ikke er overbevist, så se denne video…

Jeg håber, kære læser, at du er med på rejsen i 2016 og at din virksomhed bliver den, som kunderne elsker at anbefale. Hvis du vil vide, hvordan du bliver dette og mangler læsestof til de mørke vinteraftener, så læs bogen Anbefalet, som du kan få gratis her.

Vi ønsker dig en glædelig jul og et godt nytår.

Gratis bog og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Glem alt om touchpoints og customer journey. Lær hvad der i virkeligheden gør forskellen med bogen SE OP