Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.


Året er ved at nå sin ende, og i den forbindelse vil vi gerne ønske jer alle en god jul, og give jer en lille status på et tiltag, vi har lavet i 2017. Vi har siden august lavet en indsamling i samarbejde med Red Barnet. Hver gang en Relationwise-kontakt har besvaret vores NPS spørgsmål, har vi doneret 300 kr til Red Barnet. Vi sætter meget stor pris på at I tager jer tid til at give os feedback. For at sige tak donerer vi disse penge, på vegne af jer, til Red Barnet. Jeres feedback gør at vi hele tiden er i udvikling. En udvikling, der sikrer, at vi på bedst mulig vis kan hjælpe jer med at få flere gode relationer til jeres kunder og medarbejdere.

Projekt “Fri for mobberi”
Vi er stolte af at fortælle, at vi sammen med vores kunder i alt har indsamlet 20.395 kr, som vi har doneret til Red Barnet. Pengene går til projektet ”Fri for mobberi”, et forbyggende anti-mobbeprogram som Red Barnet, Mary Fonden og Børns Vilkår står bag. Vi tror på, at gode relationer skal skabes så tidligt som muligt og har derfor valgt at støtte netop denne sag.

Vi ser frem til at fortsætte indsamlingen i 2018, så vi sammen kan skabe flere gode relationer.

Lær hvordan du kan få flere loyale kunder og medarbejdere med vores seneste DMAV-rapport

Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.