Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.


For et år siden bookede Relationwise en julefrokost hos Midgaardevent. Firmaet laver teambuilding og firmafester, og har store kunder som Novo Nordisk, Vestas og Danske Bank.

Det er ofte ikke småbeløb, der lægges for at give medarbejderne den helt store oplevelse. Derfor synes direktøren Kristian Worm, at det gav mening at spørge ind til kundeoplevelsen.

Den var allerede høj, da Midgaardevent startede med en Net Promtoer Score® på 66. På knapt et år har virksomheden dog støt og roligt øget deres Net Promoter Score® til himmelråbende 85, hvilket betyder, at de har overhalet både Apple’s og LEGO’s NPS®.

Jeg fik derfor Kristian Worm til at fortælle, hvad de har gjort.

Du kan læse den spændende case her >

Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.