Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre
Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

For et år siden bookede Relationwise en julefrokost hos Midgaardevent. Firmaet laver teambuilding og firmafester, og har store kunder som Novo Nordisk, Vestas og Danske Bank.

Det er ofte ikke småbeløb, der lægges for at give medarbejderne den helt store oplevelse. Derfor synes direktøren Kristian Worm, at det gav mening at spørge ind til kundeoplevelsen.

Den var allerede høj, da Midgaardevent startede med en Net Promtoer Score® på 66. På knapt et år har virksomheden dog støt og roligt øget deres Net Promoter Score® til himmelråbende 85, hvilket betyder, at de har overhalet både Apple’s og LEGO’s NPS®.

Jeg fik derfor Kristian Worm til at fortælle, hvad de har gjort.

Du kan læse den spændende case her >


Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre
Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy