Jeg har en lille historie, der nok vil inspirere de fleste. NOMA er kendt for gastronomi i verdensklasse. Dette renommé er skabt ved konstant at skubbe til...
Relationwise havde et spændende møde med Conny Kalcher fra LEGO Group. Hun er deres Vice President of Consumer Experience. Det lykkedes os at få hende til...
Hvorfor vælger kunderne konkurrenten i stedet for jer? Rockefeller Institut kører de såkaldte ‘Tarp studies’ hvert år, og jeg vil bare sige til jer,...
Cad & the Dandy, en engelsk retail kæde i London, måler, benchmarker og forbedrer præstationen blandt ansatte ved hjælp af real time kundefeedback. De...
Per Østergaard Jacobsen er en af dem i Danmark der ved mest om CRM, kunderelationer og kundeoplevelser. Han er ekstern lektor ved CBS inden for bl.a....
Flere kunder har spurgt os om, hvordan man måler sammenhængen mellem kundeloyalitet og indtjening. Lad os tage et eksempel, hvor vi har en virksomhed med...
Stort set alle virksomheder har utilfredse kunder, som spreder dårlig omtale, det er bare et faktum, man ikke kan komme udenom. Selv de, der har den højeste...
Enhver virksomhed har brug for et inspirerende og simpelt mission statement, en vision for, hvordan virksomheden vil gøre verden til et bedre sted for kunder,...