Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.


Vi er nu gået live med vores nye dashboard. Der er flere spændende features, som du kan læse om her. Men jeg er selv mest begejstret for, at du nu kan synliggøre din kundefeedback for alle i organisationen – f.eks. kan du vise kundefeedback på en fladskærm på kontoret.

Hvorfor er det nu så vigtigt?

Jo – jeg har mødt flere virksomhedsledere, der frustreret har måttet sande, at deres indsats for at højne kundeloyaliteten og få flere kundeambassadører er slået fejl.
De har overbevist sig selv om, at det var vigtigt – men de har glemt at overbevise kollegerne.

Gør jagten på den gode kundeoplevelse til en leg

Du kan kun få succes, hvis du engagerer dit team. Når kundefeedbacken kan ses live på en skærm på kontoret, følger alle i virksomheden med i resultaterne. Alle mærker successen, når kunderne fortæller jer, at I har gjort det godt.
Se denne korte video, der viser, hvor nemt og elegant kundefeedback på dashboardet bliver en fast del af hverdagen.

Er du på smartphone/tablet, klik her for video.

dashboard_2-1024x398

 

Så nemt er det at gøre glade kunder synlige
Skaf en tv-skærm, så skal vi i Relationwise nok hjælpe dig med opsætningen. Det har aldrig været nemmere for dig at gøre din organisation kundeorienteret.
Kontakt os på 70 268 264 eller info@relationwise.dk – så giver vi et bud på, hvordan vi sætter dashboardet op.

Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.