Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.


Hjælp andre, hver gang du modtager kundefeedback

Vi har i et par år doneret penge til et godt formål, hver gang en kunde har svaret på vores NPS spørgsmål. Lige nu donerer vi til Mission uden Grænsers kampagne Aktion Julehjælp, der støtter fattige og udsatte børn i Østeuropa. Vi donerer én julehjælpepakke (til en værdi af 150 kr.), hver gang nogen bruger et kort øjeblik til at svare på vores NPS spørgsmål.

Supporters A/S donerer træer

Vi er meget stolte af at fortælle, at vores kunder også har taget vores idé om at støtte et godt formål til sig. Vores kunde Supporters A/S – et firma på 20 mand i Roskilde – har valgt at donere et træ til verdens største regnskov, Amazonas, hver gang deres kunder besvarer NPS spørgsmålet.

Styrk relationen med både kunder og medarbejdere

Vi håber, at endnu flere virksomheder har lyst til at være en del af projektet. Ikke mindst under corona-krisen er det ekstra vigtigt, at vi viser samfundssind og hjælper, hvor vi kan.

Det styrker også relationen med kunderne og øger svarprocenten. Husk også, at du kan give til et godt formål, hver gang dine medarbejdere udfylder jeres employee NPS.

Det er nemt at komme i gang 

Relationwise sætter det gratis op for dig. Du kan skrive til info@relationwise.dk, hvis du vil i gang i dag.

Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.