Vi har lige skrevet bogen Anbefalet – og som man kan læse på bagsiden: Tilfredse kunder er godt – det er bare ikke godt nok. Se, alt for mange danske virksomheder er kun ude efter tilfredse kunder. Men prøv at tænke tilbage på dengang, du var på en restaurant. Maden var egentlig meget god, og kundeoplevelsen var egentlig meget tilfredsstillende. Men betyder det, at du kommer tilbage til restauranten – og vil du gå ud og anbefale restauranten til andre? Nej – der skal som regel noget mere til, og hvad er det lige, der skal til, for at dine kunder går ud og anbefaler din virksomhed?
Det er derfor, vi har skrevet bogen. I stedet for en masse teori har vi proppet bogen med en masse praktiske anvisninger. Både casestories fra store virksomheder og små virksomheder – så du kan gå direkte hjem og implementere de her ting i din virksomhed. Så læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, kunderne elsker at anbefale.
Få dit eget eksemplar af bogen ganske gratis som pdf til venstre på denne side. Eller har du lyst til at købe bogen som paperback og måske give den som gave til en ven eller kollega, så kan du bestille den her via saxo.com
