Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.


Lær mere om Customer Experience med vores nye magasin WISE. Der er allerede et eksemplar sendt afsted til alle vores kunder, men ALLE kan få et eksemplar helt gratis ved at klikke her.

Bliv klogere på Net Promoter Score og hvordan andre virksomheder hver dag arbejder på at få endnu flere tilfredse kunder.

  • Lær hvordan andre virksomheder kom i gang med brugen af Net Promoter Score
  • Bliv inspireret af case stories fra både B2B og B2C virksomheder
  • Lær hvorfor årlige kundemålinger ikke længere er vejen til tilfredse kunder

cover

Læs om erhvervsledere i både B2B, B2C, mindre virksomheder og store virksomheder, der rykker med Customer Experience. Få vores 64 siders magasin gratis her.

Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.