Få 52 sider med gode råd fra de førende virksomheder og eksperter inden for Customer Experience
Rapporten giver din virksomhed mulighed for at benchmarke sig mod vinderen af DMAV 2018.
Rapporten indeholder blandt andet:
- Sådan blev Irma Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2018
- Case stories og inspiration fra bl.a. Arbejdernes Landsbank og Københavns Lufthavne
- Et framework for kundeservice i verdensklasse
- Tips til hvordan du kan blive Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2019
Hvad er målet med DMAV?
Vores mål med DMAV er at fejre de virksomheder og ledere, som gør en ekstraordinær indsats for deres kunder og medarbejdere. Vi lever i en tid, hvor mange virksomheder fokuserer ensidigt på økonomisk vækst. Derfor vil vi gerne italesætte, at vækst kan – og bør – skabes gennem gode relationer.
Vi håber, du vil lade dig inspirere af DMAV-rapporten til at sætte agendaen i din virksomhed. En agenda, hvor mennesker prioriteres først.

Senest opdateret den 19-02-2019