Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.


“5 minutter med en skuffet kunde giver mere end 3 uger med en management-konsulent.”

Sådan sagde Tryg Forsikrings topchef, Morten Hübbe, i sidste måned til JP Finans. Han bruger selv tid på at ringe op til de kunder, der har givet Tryg Forsikring bundkarakterer.

Gør du også det?

Hos Relationwise tror vi på, det er fremtiden. Derfor har vi sammen med vores kunder designet et ledelsesværktøj, der netop giver dig den daglige feedback fra kunderne, så du bliver en bedre leder, der tager bedre beslutninger.

Vi lancerer snart version 2.0 af fremtidens ledelsesværktøj.

Se de spændende screenshots her og få indblik i, hvordan version 2.0 giver dig ny indsigt.

Vi er gået i gang med udviklingen af ledelsesværktøjet, men hvis du har idéer til forbedringer, kan du stadig nå at skrive til os.

Vi er glade for alle kommentarer!

Gratis magasin og rapport

Myten om kundetilfredshed

Benchmark din virksomhed mod de bedste i Danmark med vores rapport

Hvordan får du mere mening og næstekærlighed i arbejdslivet? Få svaret i Vær Nær: Vejen til de gode relationer med kunder og kollegaer.