Få flere loyale kunder ved at lave Kundeanalyser
Det er alfa og omega for virksomheder i dag at fastholde deres kunder - at opbygge kundeloyalitet. Midlet er kundeanalyser, som kan afdække hvad kunderne er glade for, og hvad de er mindre tilfredse med.
I et marked med mange ensartede produkter og med konkurrence fra hele verdenen, vil et fald i antallet af kunder der forlader virksomheden, samt en øget kundeloyalitet betyde en væsentlig fremgang for enhver virksomhed.
Kundeanalyser er en nødvendighed i dag
Identificer potentielle frafald ved hjælp af kundeundersøgelser. Lær dine kunder endnu bedre at kende. En kundeanalyse er med til at kortlægge kundetilfredshed og til at prioritere konkrete indsatsområder for at højne tilfredsheden endnu mere. Det giver loyale kunder og det kan ses på bundlinjen.
Værktøj til kundeundersøgelser
Relationwise tror på, at den mest effektive måde at indsamle kundedata er ved at måle på Net Promoter Score. Net Promoter Score metodikken består af ét enkelt spørgsmål og svar procenten er derfor væsentlig højere med denne metode sammenlignet med andre kundeanalyse modeller. Læs mere om Net Promoter Score og Relationwise her.
Relationwise benyttes i dag af en lang række private og offentlige virksomheder som eksempelvis Bolia, Arbejdernes Landsbank, Estee Lauder Nordics og E-boks. Vi har lavet en række case stories fra vores kunder. Få indsigt i hvordan har fået succes med NPS ved at bruge Relationwise.