Konference

For alle kunder, partnere og interesserede afholdte Relationwise i efteråret 2013 et event i London.
Her var der en række talere, der delte den nyeste viden inden for kundeoplevelser og loyalitet.

Paneldebat

Bain & Co

LEGO Group

Kom og oplev Virgin

Nøglen til Vækst

Konference om kundeoplevelser og loyalitet

Inputs fra konferencen

Dette event var specielt rettet mod salg- og marketingchefer der ønskede at forhindre at kunderne forsvandt. Det var for dig, der ikke ville spilde tiden med teoretiske undersøgelser, men derimod søgte konkret brugbar viden og afprøvede værktøjer. Eventet var derfor meget praktisk orienteret, med konkrete forslag til, hvordan du også kan arbejde med kundeoplevelser og loyalitet i din virksomhed. Hvordan gør du virksomheden mere kundecentrisk, ikke bare fra oven, men hvor alle medarbejderne er involveret?

Det handler i virkeligheden om at ændre virksomhedskulturen. Hvordan skabes en vinderkultur, hvor alle arbejder på at gøre tingene lidt bedre, så virksomheden går fra Good to Great?

På konferencen var der også fokus på Net Promoter Score® som flere ledende virksomheder har taget til sig. Vi så på hvordan Net Promoter Score® har hjulpet nogle af verdens bedste virksomheder og hvordan du også kan gøre det.

Der var rig mulighed for at netværke og skabe nye forbindelser på en uformel måde. Ikke mindst sidst på dagen, hvor baren var åben og alle fik en fornøjelig afslutning på en lærerig dag.

Connie Kalcher er ?Vice President of Consumer Experience? i LEGO Group og har derfor om nogen erfaring med at skabe et stærkt brand gennem aktivering af sine kunder og forbrugere.

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder

Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder

Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy