Vis kundetilfredsheden, skab tillid og få nye kunder

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

    Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

    Du kan begynde med at få alle dine kundevurderinger op på dit eget website. Du viser både dem der er tilfredse, men også dem der er utilfredse. Dem der har været utilfredse håndterer du. Man kan ikke undgå at nogle kunder er utilfredse, ligemeget hvor godt man gør det. Langt de fleste virksomheder gør en stor del ud af at højne tilfredsheden overfor kunderne, men det kan ikke undgås at nogle kunder vil være utilfredse - alle virksomheder har utilfredse kunder af den ene eller anden årsag. Det vigtigste her er, at du lærer af kundernes feedback og håndterer utilfredsheden. Det viser at der er gennemsigtighed og det kan kunderne rigtig godt lide. Der er også mange kunder der går ind og skriver hvilket produkt de søger efter samtidig med at de skriver ”kundevurderinger” eller ”reviews” og på den måde er der en god chance for at de vil finde dine kundevurderinger på dit website. Der er naturligvis en sammenhæng mellem gode kunde reviews og dine chancer for et salg. Du kan også vise den generelle tilfredshed, hvis du f.eks. har 97 % tilfredshed. Vis det på din hjemmeside, f.eks. i form af en stjernerating. Der er mange andre steder hvor du kan vise din kundetilfredshed til dine nye kunder. Vis det f.eks. som en del af din email signatur; ”Hos os vil 9 ud af 10 anbefale os til andre”. Vi anbefaler Net Promoter Score® metodikken da den med ét spørgsmål giver indblik i, i hvor høj grad dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre. Det er altid godt at vise sine potentielle kunder at man har høj kundetilfredshed. Endnu vigtigere er det, at man kommunikerer ud at det faktisk er noget man måler på, og går op i. I viser som virksomhed, at I faktisk er interesserede i at have tilfredse kunder. Der er ingen virksomheder der helt kan undgå utilfredshed, men alle virksomheder kan arbejde med det og besvare alle de utilfredse kunder. Vis det, for det skaber tillid hos de potentielle kunder.

    Få vores bog gratis som pdf

    Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

    Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
    Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

      Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy