Få kundernes feedback med Net Promoter Score

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

    Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

    Hvorfor det er vigtigt at vælge den rette undesøgelsesmetode

    Effektiviteten og successen af kundetilfredshedsundersøgelser afhænger af, hvilken metode der bruges til indsamling af feedback fra kunderne. En kundeundersøgelse er et effektivt redskab til at indhente kundefeedback og få oplysninger, der kan lette kundefastholdelsen. De oplysninger, der indhentes fra kundetilfredshedsundersøgelser, giver grundlag for at forbedre kundeservice, markedsføring og forretnings-initiativer. Men den rette spørgemodel er vigtig for at få en kundemåling der reelt kan bruges i virksomheden. Alt for ofte er kundemålinger for teoretiske og akademiske, hvilket resulterer i lav svarprocent og feedback der er svær at tage action på.

    Anderkendte virksomheder bruger Net Promoter Score til at måle deres kunders tilfredshed

    Net Promoter Score er en model, der giver virksomheden en gennemprøvet og ikke akademisk spørgeramme. Metoden bliver allerede brugt af mange anerkendte virksomheder såsom Apple og Lego. Metoden har har vist sig at være en af de bedste modeller til at indhente kundefeedback, fordi den er kort og nem for kunderne at besvare. Der er også mulighed for at sammenligne sin egen virksomhed med andre i branchen. Dette er ikke muligt, hvis virksomheden selv sammensætter analysen.

    Hvad er spørgerammen når man bruger NPS?

    Net Promoter Score rater kunderne fra 0-10, og modsat andre kundemålinger, der vil kategorisere tilfredse kunder imellem 6-10, måler Net Promoter Score-modellen i stedet ægte kundeloyalitet. Der er stor forskel på loyalitet og tilfredshed. I Net Promoter Score®-modellen skal kunder vælge 9 eller 10, før de betragtes som loyale.

    Få vores bog gratis som pdf

    Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

    Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
    Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

      Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy