Er de store brands ved at forsvinde?

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

    Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

    I denne uge er vi meget spændte på at fortælle om et lille projekt, vi har sat i gang. Vi har, i samarbejde med Business Danmark, arbejdet på en undersøgelse omkring kunderelationer.

    Vi har sat os for at finde ud af, om de store brands er ved at forsvinde, fordi de helt simpelt ikke kan leve op til kundernes forventning til god kundeservice. Som en forundersøgelse har J. Christian Andersen, CEO hos Relationwise, spurgt 30 personer i sit netværk ”Hvilken virksomhed vil du som kunde helst anbefale” og svarene er meget interessante: det er nemlig ikke de store brands, der bliver nævnt – tværtimod er det de små lokale virksomheder, der vinder kundernes hjerte og loyalitet.

    Vi vil rigtig gerne høre din mening om kunderelationer i større og mindre virksomheder. Vi har allerede en debat i gang på LinkedIn.
    Læs mere om undersøgelsen på LinkedIn her : https://www.linkedin.com/pulse/er-de-store-brands-ved-forsvinde-j-christian-andersen/

    Få vores bog gratis som pdf

    Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

    Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
    Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

      Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy