CRM-integration af NPS

CRM, Customer Relationship Management, er med til at sikre
kontinuitet i virksomhedens relation med kunden. For at sikre at
kunden får en god oplevelse i mødet med virksomheden, arbejder
mange med CEM ? Customer Experience Management. Til at binde
CRM og CEM sammen anvendes Net Promoter Score ? NPS.
Læs mere om CRM-integration her.

Hvordan er teknikken bag en integration mellem kundemålinger og et CRM system?​

Kan man integrere spørgeskemaer og kundemålinger med et CRM system?

E-conomic brugere får flere kundeambassadører

Hvordan fungerer en CRM-integration?

Få svar fra en kundemåling tilbage til din CRM

CRM-integration af NPS

CRM-integrationen af NPS er med til at ændre strømmen. Med til at flytte fokus. Med til at sætte nye mål. Med til at give kunden en stemme. En stemme som har til formål at skabe forandringer internt i virksomheden.

CRM og CEM håndterer den dialog virksomheden har ud mod kunderne. Relationwise er med vores Net Promoter Score ? NPS ledelsesværktøj, med til at sikre at beslutninger baseres på input fra kunderne. Informationsstrømmen vendes fra kunden ind i virksomheden. Både de kvantitative og kvalitative målinger integreres, og gennem et automatiseret system giver Relationwise Loyalty Solution adgang til disse data.

Kundefeedback vises både i vores ledelsesværktøj, i vores dashboard som hænges op på kontoret og i de kundesystemer som i dagligdagen sikrer kontinuiteten i medarbejdernes dialog med kunden.

Hvor B2C, B2B og B2P sætter virksomheden (Business) første, så sætter C2C-systemer (Customer to Company) kunden først. Systemet sikrer at kundens oplevelse i realtid føres tilbage til virksomheden, for derved at skabe en nærhed til kunden og sikre at næste gang kunden møder virksomheden, bliver oplevelsen endnu bedre.

Hos Relationwise har vi et mål om positivt at påvirke 1 milliard kundeoplevelser. Vil du være en del af denne på mere end en måde positive statistik, så kontakt os allerede i dag, og hør, hvad vi kan gøre for dig.

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder

Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder

Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

CRM-integraton

CRM, Customer Relationship Management, er med til at sikre kontinuitet i virksomhedens relation med kunden. For at sikre at kunden får en god oplevelse i mødet med virksomheden, arbejder mange med CEM ? Customer Experience Management. Til at binde CRM og CEM sammen anvendes Net Promoter Score ? NPS. Læs mere om CRM-integration her.