Få vores bog gratis som pdf
Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale
Hvad gør din virksomhed for at engagere medarbejderne og få glade kunder? Lad dig inspirere af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder. De gør nemlig et rigtig godt stykke arbejde for at skabe en arbejdsplads, hvor arbejdsglæde og en positiv indstilling fylder – og det reflekteres tydeligt i deres kundeloyalitet.
Johnny Heidemann, executive assistant (Customer, Sales, Marketing) hos Alm. Brand, sidste års vinder af DMAV (Få DMAV rapporten 2017 gratis her), uddyber i en kommentar om arbejdskulturen hos Alm. Brand: ”Det er vores DNA i hele Alm. Brand. Det er kulturen, måden, vi taler til hinanden, måden, vi hjælper hinanden på tværs af Bank, Forsikring og Pension, måden, vi snakker med kunden, måden, vi lytter til kunden, og ikke mindst at det er glade og tilfredse medarbejdere, der hver dag hjælper glade og tilfredse kunder - det bliver man stolt og ydmyg af at være en del af.”
Der er masser af gode tips og inspiration at hente omhandlende kundeloyalitet. Læs hele artiklen om, hvad vi kan lære af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder.
Men husk, at det handler ikke kun om kunderne! For at få tilfredse kunder skal du også have glade medarbejdere. Hvis dine medarbejdere er utilfredse, yder de ikke kun en ringere service og laver et dårligere stykke arbejde – der er også flere af dem, der smutter fra arbejdspladsen.
Du kan læse iværksætter Martin Thorborgs tanker om, hvorfor det er så vigtigt at udfordre medarbejderne, her.
God læselyst!
Få vores bog gratis som pdf
Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale