Best practise

Lær hvordan verdens mest succesfulde virksomheder arbejder med kundeloyalitet?
og hvordan du kan gøre det samme. På denne side har vi samlet artikler om? Best Practice?
Indenfor Net Promoter Score (NPS), Naked Marketing, Kundeloyalitet,
og hvordan virksomheder arbejder med at omsætte feedback fra kunden til forandringer internt i deres organisation.

Lær hvordan verdens mest succesfulde virksomheder arbejder med kundeloyalitet – og hvordan du kan gøre det samme

En rådgivningsvirksomhed kan bidrage til at automatisere kundetilfredshedsundersøgelsen

Derfor slår kundetilfredshedsundersøgelser fejl

Kundeservice The Virgin Way

Kundetilfredshedsundersøgelser er bedst, når de udføres online

Få de bedst mulige resultater af kundetilfredshedsundersøgelsen

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 1

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 2

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 3

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 4

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 5

Lær hvordan verdens mest succesfulde virksomheder arbejder med kundeloyalitet – og hvordan du kan gøre det samme

Derfor slår kundetilfredshedsundersøgelser fejl

Kundetilfredshedsundersøgelser er bedst, når de udføres online

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 3

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 1

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 5

En rådgivningsvirksomhed kan bidrage til at automatisere kundetilfredshedsundersøgelsen

Kundeservice The Virgin Way

Få de bedst mulige resultater af kundetilfredshedsundersøgelsen

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 2

Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 4

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder

Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder

Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

Best practise

Lær hvordan verdens mest succesfulde virksomheder arbejder med kundeloyalitet ? og hvordan
du kan gøre det samme. På denne side har vi samlet artikler om ?Best Practice? indenfor Net
Promoter Score (NPS), Naked Marketing, Kundeloyalitet, og hvordan virksomheder arbejder med
at omsætte feedback fra kunden til forandringer internt i deres organisation.


Lær hvordan verdens mest succesfulde virksomheder arbejder med kundeloyalitet – og hvordan du kan gøre det samme


Kundeservice The Virgin Way


Derfor slår kundetilfredshedsundersøgelser fejl


En rådgivningsvirksomhed kan bidrage til at automatisere kundetilfredshedsundersøgelsen


Kundetilfredshedsundersøgelser er bedst, når de udføres online


Få de bedst mulige resultater af kundetilfredshedsundersøgelsen


Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 1


Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 2


Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 3


Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 4


Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 5