Artikler

Relationwise har en mission. En mission om at have positiv indflydelse på virksomhedernes samhandel med deres kunder. Vi ønsker at til, at virksomheder får en stor skare af fans – ambassadører, der aktivt promoverer virksomhedernes produkter. Derfor har vi samlet en lang række artikler, hvori du kan finde vejledning, inspiration og gode råd. Se de forskellige kategorier herunder.

Case stories

Få svar på de mest stillede spørgsmål

CRM-Integration

Hvordan kundemålinger kan integreres med CRM

Håndter utilfredse kunder

Sådan Håndtere du utilfredse kunder

Anbefalet

Artikler fra bogen

Konference

Højdepunkter fra vores konferencer

Kundetilfredshed & loyalitet

Artikler om kundetilfredshed & loyalitet

Net Promoter Score / NPS

Hvad er Net Promoter Score® og hvordan kan NPS® bruges?

Relationwise nyheder

Nyheder fra Relationwise

Naked Marketing

For frontløberne, der vil vide, hvordan fremtidens
markedsføring ser ud

Læst på 2 min

Korte artikler, der kan læses i en frokostpause eller i toget

Best practise

Gode råd og anbefalinger

Webinar

Artikler fra vores webinars.

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder

Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder

Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy