Forældede kundemålingsmetoder er nøglen til dovenskab

Få vores bog gratis som pdf

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

    Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy
    Følgende er taget fra bogen Anbefalet. Få hele bogen gratis tilsendt som pdf. En fælles ting for mange selvfede virksomheder er, at de bruger uhensigtsmæssige målemetoder. Den klassiske fejl er, at der måles på en fem-skala (meget utilfreds-utilfreds-hverken tilfreds eller utilfreds-tilfreds-meget tilfreds). Virksomhederne lægger kategorierne tilfreds og meget tilfreds sammen og siger, at de har f.eks. 95 % tilfredse kunder. Men der er stor forskel på at være tilfreds og meget tilfreds, og bare fordi man har svaret tilfreds (eller meget tilfreds, for den sags skyld) betyder det ikke, at man også er en loyal kunde. Vi skal derud, hvor de har fået en wow-oplevelse; hvor der er et eller andet, der har været ud over det sædvanlige. Ellers er det netop, at der kultiveres sådan en doven holdning, hvor det eneste mål er at bevare status quo.

    Få vores bog gratis som pdf

    Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

    Net Promoter Score håndbogen med profil af nogle af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder
    Sådan kommer du selv i gang med at få kunder for livet der går ud og anbefaler dig til andre

      Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy