Relationwise

Artikler og blogindlæg

Få mere indsigt i, hvordan I styrker jeres kundeloyalitet og medarbejderloyalitet.

I en verden, hvor produkter og tjenester konstant bliver mere ensartede, er forståelsen for vores kunders dybeste behov og forventninger afgørende.

I en verden, hvor produkter og tjenester bliver mere ensartede, har forståelsen for og værdien af ‘customer success’ aldrig været mere tydelig.

I en verden, hvor forretningens landskab er lige så variabelt som forbrugerens ønsker, er markedsanalyse dit pålidelige kompas.

Net Promoter Score (NPS) bruges til beregning af en virksomheds kunde- og medarbejderloyalitet. NPS måler og kvantificerer kundeloyalitet.

At forstå kundeoplevelse i dens kerne er afgørende for enhver virksomhed, der ønsker at skille sig ud i det konkurrencedygtige miljø.

Begrebet “Churn” er et nøglemåleinstrument, der ofte overses, men som har vigtig betydning.

Forestil dig et øjeblik, at hver ny kunde, du får, bliver en livstid kunde hos jeres virksomhed. Det er magten i kundeloyalitet.

Kundetilfredshed afspejler forbrugernes opfattelse og reaktion på den kvalitet af de varer og tjenester, de modtager fra en virksomhed og dens medarbejdere.

I en verden, hvor konkurrencen aldrig står stille, er medarbejdertilfredshed et fyrtårn for virksomheder, der ønsker at bane vejen for bæredygtig vækst.

Employee Net Promoter Score (eNPS) er en effektiv metode til at undersøge og forbedre jeres medarbejderloyalitet og engagement.